2016. április 24., vasárnap

Minden kismama rémálma? Gyors megoldást most!


Kismama vagy?

Szeretnél szoptatni, de kevés a tejed?

Ne add fel, csak szedj spirulinát!
-----------------------------------------------------


A spirulina algáról és annak áldásos hatásairól már biztosan hallottál ezelőtt, de gondoltad volna, hogy még a tejmennyiséget is serkenti?

Ez az édesvízi kék-zöld alga igazi szuperélelmiszer. Rengeteg hasznos tápanyagot tartalmaz, úgy mint fehérjék, vas, vitaminok, béta-karotin vagy antioxidánsok.

Kismamáknak várandósság alatt, majd szülés után is erősen ajánlott, multivitaminként. Van azonban egy olyan hatása is, amit azok tudnak igazán, akik már saját bőrükön megtapasztalták. Mégpedig a tejserkentés.

Én azon szerencsések közé tartozom, akik első kézből tudnak beszámolni erről a hatásról. Elsőszülött lányom szoptatásakor nem volt elég tejem. Mindent megpróbáltam, 3 óránként etettem, rendszeresen fejtem, ittam a tejserkentő teákat is, mégis kiegészítésre szorultunk, egészen a szoptatási időszak végéig. Ekkor még nem ismertem a DXN-t, így a spirulináról sem tudtam sokat.

Második lányom születésekor már ismertem a DXN-t, de még nem szedtem a spirulinát. Az elején nagyon sokat szenvedtünk a picur etetésével és altatásával. Megint kevés volt a tejem, de nem akartam kiegészíteni tápszerrel. Így a pici keveset gyarapodott, állandóan éhes volt és evett, aludni viszont nem tudott az éhségtől. Végül – 6 hét szenvedés után – elfogadtuk és elkezdtük használni a tápszert. Innentől jól is tudott lakni és aludni is bírt már. Közben valamikor rendeltem egy doboz spirulinát és elkezdtem multivitaminként szedni. 3-4 hónapos körüli volt a baba, amikor már egyáltalán nem fogadta el a cumisüveget, nem szerette, akár tápszert, akár anyatejet tettem bele. Féltem, hogy mi lesz; kiderült, már egyáltalán nem kellett kiegészítés, hirtelen elég lett neki a tejem! Hónapokkal később jöttem rá, hogy ez biztosan a spirulinának volt köszönhető.

Most is szedem, napi rendszerességgel. Nem azért, mert több tejet szeretnék, hanem mert fantasztikusan működik multivitaminként is. Nincs szükségem másfajta vitaminra, ez mindent helyettesít, ami a szervezetem megfelelő napi működéséhez kell.


Itt olvashatsz arról is, hogy hogyan szerezheted be 20-25%-kal olcsóbban a termékeket.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése